Poštovné a dodanie

Eshop www.slownatur.sk na doručenie zásielok využíva služby Kuriéra Slovenskej pošty.


CENA POŠTOVNÉHO

Poštovné pre Slovensko sa uplatňuje nasledujúcim spôsobom:

  • - Zásielky do sumy 140€ s DPH sú bez ohľadu na hmotnosť spoplatnené sadzbou:
  • - - Dodanie kuriérom Slovenskej pošty na adresu zákazníka spoplatňujeme sadzbou 4,00€
  • - - Dodaním zásielky na adresu pošty alebo do BalíkoBoxa spoplatňujeme sadzbou 4,00€ (do hmotnosti 5 kg), resp. 4,60€ (do hmotnosti 10 kg) 
  • - Zásielky nad sumu 140€ s DPH nie sú spoplatnené, zasielame zadarmo.


Podrobnosti o dodaní Kuriérom Slovenskej pošty:


Expres kuriér / Balík na adresu - doručenie na odovzdávacie miesto podľa adresy uvedenej na zásielke alebo adresnom štítku.

kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka až 18 dní uložená na vašej pošte.


Expres kuriér / Balík na poštu - uloženie zásielky na pošte – Podmienkou poskytnutia služby Expres kuriér / Balík na poštu, ktorý SP uloží na pošte, je uvedenie mobilného telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy

Nechajte si ju poslať na vybranú poštu, kde si ju vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín


Uloženie zásielky v BalíkoBOXe – Podmienkou poskytnutia služby Expres kuriér / Balík na poštu, ktorý SP uloží v BalíkoBOXe, je uvedenie mobilného telefónneho čísla

Zvoľte doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní (ak tak neurobíte, zásielka na vás až 18 dní počká na priradenej pošte). Na uloženie zásielky vás upozorníme SMS správou.


Poštovné do zahraničia:


Poštovné pre Českú republiku a Maďarsko sa uplatňuje podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty, pričom sa prihliada na hmotnosť. Cena sa automaticky prepočítava na základe hmotnosti, max. hmotnosť balíka je 15 kilogramov.



TERMÍN DODANIA

Termín dodania zásielok obyčajne býva max. do 14 dní, bežne objednávky vybavujeme do 1-3 pracovných dní, následne zásielky odovzdávame kuriérovi.


TERMÍN DORUČENIA

Termín doručenia závisí od rýchlosti Kuriéra Slovenskej pošty, obyčajne býva na druhý pracovný deň, po odovzdaní zásielky Kuriérovi.


SPÔSOBY PLATBY

Prevodným príkazom - Objednávku môžete uhradiť prevodom zo svojho účtu na náš účet číslo SK08 0200 0000 0012 7999 7059 vedený vo VÚB, a.s., Bratislava. Po obdržaní a skompletovaní objednávky Vám pošleme konštantný a variabilný symbol a sumu na úhradu. Uvedené údaje slúžia ako podklad pre úhradu prevodným príkazom. Za tovar teda zaplatíte až vtedy, keď Vaša objednávka bude kompletná a pripravená pre expedíciu alebo osobný odber.
Dobierka - Sumu za objednaný tovar zaplatíte až pri jeho doručením poštovým kuriérom.


STORNO OBJEDNÁVKY

Odoslaním objednávky vzniká medzi predajcom a zákazníkom kúpna zmluva. Prosím prečítajte si podmienky odstúpenia od kúpnej zmluvy v našich obchodných podmienkach, bod č. VIII.


ZÁRUČNÁ DOBA ZAKÚPENÉHO TOVARU

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra (resp. pokladničný blok), zaslaná v elektronickej forme emailom, alebo priložená v balíku, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte alebo kuriérskej službe.

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania (napr. v knihách chýbajúce strany, texty, nesprávne číslovanie kapitol, opakujúci sa text, viditeľné pukliny na soškách, roztrhnuté náramky a pod.). Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas štandardného používania tovaru.

Upozornenie: Zásielku, ktorá pri preberaní javí jasné známky poškodenia počas prepravy (roztrhnutý obal, deformácie, diera v balíku a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou (pokladničným blokom) a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, je Vašou povinnosťou predávajúceho ihneď informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vrátenia zakúpeného tovaru, napíšte nám e-mail na adresu info@slownatur.sk


INFORMAČNÉ EMAILY

Počas registrácie do eshopu www.slownatur.sk máte možnosť sa prihlásiť na odber noviniek, ktoré spočívajú v zasielaní marketingových informácií, v ktorých Vás budeme informovať o dôležitých veciach v ohľade eshopu alebo produktov. Informácie Vám budú zasielané na email, ktorý ste zadali počas registrácie. Pokiaľ si neželáte dostávať informačné emaily, prihláste sa prosím do svojho účtu a odber noviniek zrušte alebo priamo v reklamnom emaili môžete kliknúť na odkaz pre zrušenie odberov, čím Vašu emailovú adresu automaticky vyradíte z databázy. V prípade problémov alebo pre viac informácií napíšte nám na adresu administrator@slownatur.sk s presným popisom problému.


Platné od 21. novembra 2022