Poštovné a dodanie

Eshop www.slownatur.sk na doručenie zásielok využíva služby Kuriéra Slovenskej pošty.


Poštovné sa uplatňuje nasledujúcim spôsobom:

- Zásielky do sumy 140€ s DPH sú spoplatnené sadzbou 4€.
- Zásielky nad sumu 140€ s DPH nie sú spoplatnené, zasielame zadarmo.


TERMÍN DODANIA

Termín dodania zásielok obyčajne býva max. do 14 dní, bežne objednávky vybavujeme do 1-3 pracovných dní, následne zásielky odovzdávame kuriérovi.


TERMÍN DORUČENIA

Termín doručenia závisí od rýchlosti Kuriéra Slovenskej pošty, obyčajne býva na druhý pracovný deň, po odovzdaní zásielky Kuriérovi.


SPÔSOBY PLATBY

Prevodným príkazom - Objednávku môžete uhradiť prevodom zo svojho účtu na náš účet číslo SK08 0200 0000 0012 7999 7059 vedený vo VÚB, a.s., Bratislava. Po obdržaní a skompletovaní objednávky Vám pošleme konštantný a variabilný symbol a sumu na úhradu. Uvedené údaje slúžia ako podklad pre úhradu prevodným príkazom. Za tovar teda zaplatíte až vtedy, keď Vaša objednávka bude kompletná a pripravená pre expedíciu alebo osobný odber.
Dobierka - Sumu za objednaný tovar zaplatíte až pri jeho doručením poštovým kuriérom.


STORNO OBJEDNÁVKY

Odoslaním objednávky vzniká medzi predajcom a zákazníkom kúpna zmluva. Prosím prečítajte si podmienky odstúpenia od kúpnej zmluvy v našich obchodných podmienkach, bod č. VIII.


ZÁRUČNÁ DOBA ZAKÚPENÉHO TOVARU

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra (resp. pokladničný blok), zaslaná v elektronickej forme emailom, alebo priložená v balíku, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte alebo kuriérskej službe.

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania (napr. v knihách chýbajúce strany, texty, nesprávne číslovanie kapitol, opakujúci sa text, viditeľné pukliny na soškách, roztrhnuté náramky a pod.). Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas štandardného používania tovaru.

Upozornenie: Zásielku, ktorá pri preberaní javí jasné známky poškodenia počas prepravy (roztrhnutý obal, deformácie, diera v balíku a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou (pokladničným blokom) a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, je Vašou povinnosťou predávajúceho ihneď informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vrátenia zakúpeného tovaru, napíšte nám e-mail na adresu info@slownatur.sk


INFORMAČNÉ EMAILY

Počas registrácie do eshopu www.slownatur.sk máte možnosť sa prihlásiť na odber noviniek, ktoré spočívajú v zasielaní marketingových informácií, v ktorých Vás budeme informovať o dôležitých veciach v ohľade eshopu alebo produktov. Informácie Vám budú zasielané na email, ktorý ste zadali počas registrácie. Pokiaľ si neželáte dostávať informačné emaily, prihláste sa prosím do svojho účtu a odber noviniek zrušte alebo priamo v reklamnom emaili môžete kliknúť na odkaz pre zrušenie odberov, čím Vašu emailovú adresu automaticky vyradíte z databázy. V prípade problémov alebo pre viac informácií napíšte nám na adresu administrator@slownatur.sk s presným popisom problému.


Platné od 5. októbra 2017